OSVRT NA KAZALIŠNU PREDSTAVU “VJEŠTIČJI PIR”

Objavljeno: 07. 12. 2015.

PODIJELI:

slika-kazaliste

…..dakle u organizaciji osnovne škole, koju moje dijete pohađa dobili smo ponudu da djeca idu u dječje kazalište Osijek.

Obradovala sam se tom saznanju, svjesna vrijednosti originalnog kazališnog ambijenta, iskustva doživljaja prave glume i vlastite nemogućnosti da odvojim vrijeme i sama je odvedem. Zakasnivši nekoliko minuta na roditeljski sastanak na kojem se i o tome govorilo upitah za naziv predstave i saznah; ,, Vještičji pir”. Ne mogavši šutjeti prokomentiram: Zar u ovo vrijeme Božića ?????

Dakle, gdje ćemo dospjeti… tu je Djed Božićnjak, sad i vještice, – simbol  ostataka poganskog vjerovanja,  pa gdje mi živimo i tko smo ?  Trebali su gledati Pinokia ali se glavni glumac razbolio, učiteljica mi odgovara da nije to tako strašno, .. to je samo naziv a priča je o ljubavi !!  Nitko od prisutnih roditelja nije ni riječ prozborio na sve to. Ja sam molila da ostanem poslije i još jednom apelirala učiteljici da nije u redu niti prigodno u ovo vrijeme stavljati pred djecu takvo djelo ( s obzirom na naziv)..

Razumijem je … to nije njezina odluka!!  Dakle …poštujući i diveći se Dječjem kazalištu Osijek poznajući koliko je velik i bogat njihov repertoar pretpostavljam da se moglo dogovoriti o nekoj puno ljepšoj i iznad svega prigodnijoj temi  (naslovu) koji odgovara duhu vremena..Adventu.. u kojem se nalazimo upravo sada. I opet ne imavši mira pokušala sam doprijeti do nekih od roditelja …odgovor je bio…pa da imaš pravo, nisam o tome uopće razmišljao, da doista kad si ti to rekla, i je tako je …. Platila sam ….platila sam….

Dakle sva djeca (mog djeteta u razredu) idu…. Razgovarala sam sa svojim djetetom.. ali volja većine prevagne…Pokušala sam, pokušavam i sada, i na ovaj način, a neću prestati dalje za dobro svog djeteta, kao i svako od Vas. Kazališna predstava  ,,Vještičji pir” održat će se 08. 12. na blagdan  ,, Bezgrešnog začeća” …  meni je to pre strašno… i žao mi je zbog toga!!! Znam i vjerujem da će svatko tko želi dobro svom djetetu složiti se sa mnom bar u nekim od razloga koje sam navela i idući puta promisliti i reći svoje mišljenje za dobro djeteta jer na to smo kao roditelji pozvani ! Od djece očekujemo da nam budu dobra, poslušna, a stavljamo pred njih takve naslove iza kojih se krije puno toga što na neposredan način itekako utječe i odražava se na njih, a mi se onda pitamo odakle i zašto takva ponašanja?!

Trebalo bi se o svemu tome malo zamisliti i promislit…..

Rozalija Đambić

.