Što prodaju domaći web trgovci?

Objavljeno: 09. 06. 2017.


PODIJELI:

Za razliku od relativno čestih istraživanja navika online potrošača u Hrvatskoj, nedostaje onih o samim web trgovcima. U udruzi eCommerce Hrvatska odlučili su to promijeniti i na 140 svojih članova, odnosno vlasnika web trgovina, provesti jedno takvo sveobuhvatno istraživanje. Marcel Majsan, predsjednik udruge, ističe da je primarni cilj bio otkriti koji su najveći problemi s kojima se suočavaju hrvatski web trgovci.

A kako stvari izgledaju u praksi? Za početak, krenimo od toga što domaći web trgovci zapravo prodaju. Prema istraživanju, njih 79% prodaje fizičke proizvode, slijede usluge (10%), zatim digitalni proizvodi (9%), dok se na posljednjem mjestu nalaze iskustva (2%). Najzastupljenija kategorija proizvoda su tehnika i oprema (32%), slijede prehrambeni i FMCG proizvodi (14%), moda (14%), igračke i pokloni (6%) te dječja oprema (6%) – piše između ostalog Netokracija.com.