04.02.2019

Zbog ankete pritisak na medije?

Unazad nekoliko mjeseci Radio Đakovo nalazi se pod konstantnim povećalom đakovačke gradske vlasti. Naime, kad god bi se pojavila neka vijest koju gradonačelnik i njegovi dogradonačelnici ne bi shvatili kao pozitivnu ocjenu svoga rada, baš bi slučajno na vrata Radio Đakova pokucala neka kontrola – cilj je valjda uništiti Radio Đakovo i sve one kojima je zaista stalo do ovoga grada. A kad već kontrole nisu uspjele u svome naumu, onda se dogradonačelnik Galić sjetio kako bi retroaktivno mogao Radio Đakovu naplatiti najam prostorija s kojima Radio Đakovo nema nikakve veze od 19. ožujka 2011. godine. Naime, istina je da je Radio Đakovo za sada izgubio u sporu s Gradom Đakovom i da su prostorije na adresi u Jelačićevoj ulici sada u vlasništvu Grada, međutim, taj postupak je u tijeku i još nije završen.

Istina je i da je u prostor na petom katu zgrade u Jelačićevoj ulici ulagao isključivo Radio Đakovo i od “rupe” napravio uredan prostor s novim krovom, novom stolarijom, pločicama, parketima,… No, sud je, za sada, rekao svoje i u tome uopće nema problema. Tim više što Radio Đakovo već osam godina posluje iz prostorija u zgradi “Mikena”.

Kad već kontrole nisu uspjele, dogradonačelnik se sjetio da ni on nije uspio u podizanju đakovačkog gospodarstva i osnaživanju tržišta pa je shvatio da bi jednom ogromnom, po nama, izmišljenom kaznom mogao uništiti radio koji od tog tržišta pokušava živjeti, a koji mu se, opet slučajno, ne pokorava.

Vladavinu Marina Mandarića i njegovih zamjenika obilježava:

1. Bez obzira na to što je u gradu sve manje ljudi, Đakovčani sada, a za razliku od prošle vlasti, plaćaju tri profesionalna političara – gradonačelnika Marina Mandarića, dogradonačelnika Antuna Galića i dogradonačelnika Roberta Francema. To će nas koštati oko 4 milijuna kuna u njihove četiri godine vladavine.
2. Prema našoj procjeni Đakovo je u rujnu 2018. bio najpopularniji grad u regiji jer je prevarant običnim mailom uspio iz gradskog proračuna dobiti 50 000 eura. To je ono što zovemo afera “John Smith,” koja je skrivana dva mjeseca. Naravno, to su platili Đakovčani.
3. Iako je broj ljudi u Đakovu sve manji, u gradskoj upravi broj novozaposlenih raste, a o zapošljavanju u Gradu Đakovu i gradskim tvrtkama najbolje je pročitati u Telegramu. Naravno, Radio Đakovo takav tekst nije objavio jer…
4. Kada se cijeli svijet trudi digitalizirati, đakovački trojac dosjetio se da bi mogao pokrenuti novine, đakovački mjesečnik – Đakovački list. Razlog je, nagađamo, vrlo jednostavan – da mogu sami sebi pisati hvalospjeve već kad neće nitko drugi. Naravno, list se dijeli besplatno, a plaćaju ga Đakovčani.
5. Vladajući trojac, kako čujemo iz bliskih izvora, nije dobar niti sa županijskim, niti s nacionalnim HDZ-om.
6. …

Samo dan nakon što je Radio Đakovo objavio Web anketu “Treba li gradonačelnik Mandarić dati ostavku zbog afere “John Smith?” što je, sigurni smo, sasvim legitimno pitanje jednog medija, dogradonačelnik Galić odlučio je poslati SMS poruku direktorici Radio Đakova kojom je htio pokazati “tko je tu gazda” i predložio sljedeće pitanje Web ankete. Napisao je: “Imam prijedlog za iducu web anketu Treba li Grad ?akovo oprostiti preko 300.000,00 kn vlasnici Radio ?akova Mirjani Adric, a Vasu lijepu fotku vjerujem vi mozete naci”.

Dakle, dogradonačelnika Galića nije nimalo strah utjecati na slobodu medija, nije mu niti malo problematično spominjati nečije “lijepe fotke” što se doima dosta nepristojno, a napravio je i grešku koja je dosta problematična i netipična za nekoga tko vodi Grad. Naime, Gradu nije dužna, iako to još nije potvrđeno, Mirjana Adrić, nego Radio Đakovo, i to onaj kojega je dijelom vlasnik i sam Grad Đakovo – piše između ostalog Radio Đakovo. (Foto: Radio Đakovo)

Please follow and like us:
error0

Portal Široko Polje

nezavisniportalsirokopolje@gmail.com
FB Portal Široko Polje
Videokanal Portal Široko Polje
Siroko Polje
+C